Prodávající poskytuje kupujícímu (spotřebiteli) záruku v délce trvání stanovené občanským zákoníkem. Kupujícímu, který není spotřebitel, poskytuje prodávající záruku v délce trvání 6 měsíců, není-li v záručním listu uvedena záruční doba delší. Je-li na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní připojeném vyznačena v souladu se zvláštními právními předpisy lhůta k použití věci, skončí záruční doba uplynutím této lhůty - toto ustanovení je platné jak pro vztahy mezi prodávajícím a kupujícím (spotřebitelem), tak i pro vztahy mezi prodávajícím a kupujícím, který není spotřebitel. Záruka začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím. Prodávající odpovídá za všechny vady, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které projeví v průběhu záruční doby. Zjevné vady je kupující povinen reklamovat u prodávajícího nejpozději do 3 dnů ode dne převzetí zboží. Ostatní vady zjištěné v průběhu záruční lhůty reklamuje kupující písemnou reklamací u prodávajícího bez zbytečného odkladu po zjištění vady, nejpozději však do konce záruční doby. Odpovědnost prodávajícího za vady, na něž se vztahuje záruka nevzniká, jestliže tyto vady byly způsobeny po převzetí zboží kupujícím vnějšími událostmi a nezpůsobil je prodávající nebo osoby, s jejichž pomocí prodávající plnil svůj závazek. Zejména prodávající neodpovídá za vady, které vznikly používáním věci v rozporu s návodem k obsluze, provedením neodborného nebo neoprávněného zásahu, vniknutím cizí látky do zboží (např. kapalina), skladováním nebo provozováním v podmínkách nevhodných pro daný typ zboží (např. teploty překračující limity doporučené výrobcem a uvedené na obale nebo v záručním listě daného zboží, vlhké, prašné, chemicky agresivní či jinak nevhodné prostředí), mechanickým poškozením zboží kupujícím nebo 3. osobou, vady vzniklé vlivem neodvratitelné události (např. živelná pohroma) apod. Reklamaci je možné uplatnit poštou nebo osobně u prodávajícího, a to tak, aby nejpozději v poslední den záruční lhůty byla reklamace doručena prodávajícímu. Kupující má právo na náhradu nutně vynaložených nákladů spojených s uplatněním reklamace (např. náklady na dopravu). V písemném uplatnění reklamace je vždy nutné uvést, jak se vada projevuje a připojit kopii kupního dokladu nebo potvrzeného záručního listu a kontakt na kupujícího. Kupující je povinen při doručování reklamovaného zboží prodávajícímu zajistit zboží vhodným obalem, vyhovujícím nárokům na přepravu daného typu zboží, tak, aby nedošlo k poškození zboží, a je-li to vzhledem k povaze zboží pro zajištění ochrany zboží při přepravě nutné, označit zboží příslušnými symboly. Reklamační protokol (soupis zjištěných vad spolu s určením způsobu jejich odstranění) bude kupujícímu zaslán e-mailem bezprostředně po přijetí reklamace, příp. při návštěvě reklamačního technika u kupujícího. Nároky z vad zboží se řídí dle příslušných zákonných ustanovení. Na žádost kupujícího je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list). Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující údaje, které musí obsahovat záruční list. Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky v záručním listě. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnu ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Prodávající kupujícímu vydá potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o případném provedení opravy a době jejího trvání, popř. písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
E-mail: [email protected]
Telefon: +420 235 312 000
Nákup po telefonu: +420 606 187 916